Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Interview dj Maroy

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kyndel
Admin
Admin
Kyndel


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 35
Woonplaats : Dronten
Registration date : 17-10-07

Interview dj Maroy Empty
BerichtOnderwerp: Interview dj Maroy   Interview dj Maroy Icon_minitimewo feb 13, 2008 8:36 pm

Nadat ik Djago al had geïnterviewd is het nu de beurt aan de getalenteerde dj Maroy bekend van zijn productie Basement Dimension, die eind februari begin maart op de nieuwe Latin Village complication cd zal staan. Wil je weten hoe dat zo kwam dan geef ik je een tip lees het interview en kijk uit voor dj Maroy!

Interview dj Maroy Maroy3wk6

Naam: Yoram Steenkamp


Geboorteplaats: Rotterdam


Geboorte datum: 19-02-1986


Waar ben je begonnen met draaien: Ik ben begonnen samen met een vriend (Ren Raw) bij hem thuis.


Hoe kwam je in de housescene terecht?: Eigenlijk is dat van kleins af aan al... Ben van nature een drummer dus voelde me al snel aangetrokken tot lekkere lopende strakke beats. En begon al snel Global Underground en Defected te luisteren (Robbie Rivera, Kenny Dope, Jason Hodges, Nick Warren enz.)
Later toen ik ouder werd hoorde ik van namen zoals Louie Vega en Roger Sanchez. Toen ik die hoorde werd ik ECHT verliefd. En wou ik dit zelf ABSOLUUT ook.


Favoriete DJ: Hoog aangeschreven staat bij mij toch wel Kenny Dope. Omdat hij echt ALLES produceert en CONSTANT deel uitmaakt van wat er in houseland gebeurt. Maar hou ook ECHT, van de Nederlandse House Sound.


First gig: Hahaha mijn eerste gig?? De Passie haha. Nee absoluut hartstikke leuk. De vader van Ren Raw organiseerde daar een feest voor vrienden en kennissen. En ja het was logisch dat hij en ik daar zouden draaien Wink


First big GIG: Echte eerste grote gig was Hollywood Music Hall (Latin Rockers) Met o.a D-Rashid, Melly Mell en 2 O'Clock Ron.


Invloeden: Ja absoluut ben ik van de Nederlandse stempel dus natuurlijk invloeden van: Gregor Salto, Bart B More, Erick E, Fedde, Sidney Samson. Maar variërend met invloeden van: Croockers, Herve, Voodoo Chilli, Erick Terranova, Robbie Rivera, Laidback Luke enz.


Stijlen: Ik hou van lekkere STEVIGE beats. Met een onwijze DIKKE VETTE DIEPE kick. En vooral de onverwachte BLEEP'S op de raarste plekjes... Dus de house van nu. En ja back to basic. OUDE HOUSE sounds kan je altijd wel in mijn sets verwachten.


First release date? (zo ja welke plaat): Mijn eerste release komt op Playectra Records. (www.playectra.com ) En is tevens een track op de nieuwe Latin Village cd van D-Rashid. Hij heet: Basement Dimension. Word nu al zwaar gesupport Door o.a Quintino, D-Rashid, Rishi Bass, Chris Salman, Gfreaxx en meer. Op Playectra Records zal hij eind maart begin, april Verschijnen. En op de nieuwe Latin Village cd net wat eerder.


Beste eigen productie: Ben erg blij met mijn remix van Gregor Salto's Bouncing Harbour. Ben natuurlijk blij met Basement Dimension. Maar logisch zijn er meer tracks waar ik zelf, ontzettend trots op ben. En waar ik zeer goede respons op krijg.


Ik hoorde dat je plaat Basement Dimension deze maand uit komt op Latin Village Complicatie cd! Hoe kwam dat zo?: Hahah dat is wel een grappig verhaal.. Hij staat al een tijdje in mijn hyves player. ( www.djmaroy.hyves.nl ) En op een gegeven moment stond er een bericht in mijn inbox van D-Rashid of hij mijn tel nummer mocht hebben. Dus ik stuurde die METEEN op. En werd nog geen 10 minuten later gebeld door Andy Callister van Digi Dance. Met de mededeling dat D-Rashid geïnteresseerd was in mijn track voor de nieuwe Latin Village complication. Dus kortom op dat moment sprong ik een gat in het dak:)


Vertel iets over je toekomt: Mijn toekomst: Er komen sowieso wat remixes aan die zullen worden gereleased, op Playectra zullen er ABSOLUUT nog meer tracks van mij verschijnen op mijn eigen E.P's.
Voor de rest zit ik nu bij ELM-Industries ( www.elm-management.com ) Dus heel veel draaien zal ook zeker gebeuren. En ben druk bezig om dit jaar nog zo'n vette track te maken, Dat dat toch ECHT mijn grote doorbraak mag worden… Maar goed zoiets weet je niet en heb je niet in de hand helaas:)


Meer informatie over geïnterviewde:

Hyves: www.djmaroy.hyves.nl

Site: www.djmaroy.nl (Staat nog helemaal niks op)

Agency: www.elm-management.com

Label: www.playectra.com

Partyflock: www.partyflock.nl/user/491948:Maroy.html
Terug naar boven Ga naar beneden
https://houseunderground.actieforum.com
 
Interview dj Maroy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Interview met DJ Djago

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Portal :: News-
Ga naar: